poniedziałek, 14 listopada 2016

Moje TOP w pielęgnacji twarzy.

Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna, lecz najważniejsza jest odpowiednia dieta. Bez niej nie ma szansy o dobry wygląd skóry, nie tylko twarzy, ale i ciała. 
Nabiał i kazeina w nim zawarta, gluten, lektyny, zboża, kakao to najbardziej popularne podmioty Naszej diety, których nietolerancja przejawia się między innymi trądzikiem. Na twarzy najlepiej sie obserwuję skuteczność własnego odżywiania. Sama się o tym przekonałam.

W swojej pielęgnacji stawiam na nawilżanie, gdyż pierwsze zmarszczki tak na prawdę są wynikiem braku nawodnienia skóry, a nie uszkodzeniem kolagenu. 

MOJE TOP 

1. Serum Telen 
serumtelenaliexpresspolskarecenzja


Serum kolagenowe z dodatkiem śluzu ślimaka, oraz kwasem hialuronowym zakupiłam na Aliexpress za niecałe 3 złote. Nie ukrywam,że bałam się używać takich Chińskich specyfików na cerę,ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Moje obawy były niepotrzebne, serum działa bardzo efektownie. Zauważyłam lepszą prezentację skóry twarzy, wygląda na taką świeżą. Nawilżenie też jest odczuwalne.Jestem mile zaskoczona. Kupię więcej buteleczek. 

2. Krem z Aloesem Herbal Care, Farmona
kremfarmonadotwarzynawilzanie
Bardzo lubię tę firmę. Tym razem też mnie nie zwiodła. Krem jest lekki, przyjemny, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy, koi ściągniętą skórę. Idealny na co dzień ,na noc i pod makijaż. Występują inne warianty między innymi z rumiankiem.  

3.Rival de Loop maska pod oczy i na powieki

maskapodoczyrossmannzakupy


Nic  nie pobije działania maski pod oczy z Dermiki GoGo, oraz kremu Cien (lidl) z dzika różą. 
Jednak śmiało mogę ten kosmetyk dopisać do tych dwóch produktów. 
Wygładza okolicę oczu, nawilża ją. Jedyny minus to dziwne zasychanie maski- zdecydowanie produkt do stosowania na noc, pod makijaż na pewno się nie nada. 

1 komentarz:

  1. Stosujesz także domowe, naturalne sposoby? Ja jestem zachęcona po przeczytaniu tego artykułu https://migliori-integratori.it/rimedi-casalinghi-per-la-caduta-dei-capelli-il-potere-delle-erbe-aromatiche/ Jestem ciekawa, czy taka pielęgnacja sprawdzi się również u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 CosmoVjera house of beauty , Blogger