piątek, 11 listopada 2016

Babcia Agafia i jej maseczka.

Chyba każda z Nas kojarzy tę uroczą linie kosmetyków z przesympatyczną Babcią Agafią.
Miałam już okazje używać kosmetyków z tej serii, szczególnie do włosów i twarzy.
Tym razem skusiłam się na maseczkę odmładzającą z...mlekiem łosia. Uwielbiam takie oryginalne dodatki do kosmetyków. Kusi mnie użyć tej maseczki na włosy.

Jak to wygląda? 
Maseczka zawiera 100ml, jest dostępna w wygodnym opakowaniu. 
Osobiście mam już dosyć paprania się z maseczkami w standardowej wersji- Ta jest wydajna, wygodna w użyciu. Cena jest przyzwoita,około 6zł. 



Jaki efekt?
Produkt ma przyjemną konsystencję. Nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy odpowiednią ilość dla siebie maseczki, pozostawiamy tak na 10 minut. Po upływie czasu zmywamy. 
Co mnie zdziwiło to,to że maseczka nie zastyga na twarzy.  
Podczas zmywania nie czułam gładkości skóry, a zawsze liczę na taki efekt. 
Nie widzę żadnych zmian na skórze, mam wrażenie, że ta maseczka działa bardziej w głębi Naszej skóry. 

OCENA KOŃCOWA
Wygodna,przyjemna maska za 6 złotych, która nic nie robi oprócz zmiękczania skóry. Nie wrócę do niej. 
Szkoda nawet przyzwyczajać się do jednej maseczki, co nie jest dobre dla cery,a na rynku jest tyle maseczek do wyboru, że nie wiadomo jaką wybrać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 CosmoVjera house of beauty , Blogger