piątek, 2 grudnia 2016

Dzień Darmowej Dostawy- Ja też skorzystałam!

Dzień Darmowej dostawy 

To bardzo emocjonujący dzień w życiu Kobiety, no przecież która z Nas nie lubi zakupów, jeszcze w takich wersjach, gdzie można zaoszczędzić na dostawie. 
Zakupy online mają to do siebie, że można na spokojnie w Swoim zaciszu domowym, zakupić potrzebne Nam produkty. 

Nikt nie patrzy Nam na ręce (Ochroniarz z Rossmanna), nie zaczepiają Nas Panie pracujące w drogeriach, które chcą służyć pomocą,a często ich wiedza jest znikoma. 
Nie ukrywam, że takie wpraszanie swojej pomocy jest dla mnie upierdliwe, ale staram się to zrozumieć- przecież to jest taka praca i takie zachowanie jest wpisane w obowiązki pracownika. 

Na swoim instagramie, uprzedzałam Was o takiej akcji jaką jest "Dzień Darmowej Dostawy" wypisałam również najbardziej popularne drogerie,które biorą udział.

Kilka dni przed rozpoczęciem Darmowej Dostawy, przejrzałam sklepy kosmetyczne, które biorą udział w akcji i wybierałam produkty, które planuję zakupić. 
Był dwie opcje przy wyborze sklepów.
 Jedne sklepy oferowały darmową dostawę bez limitu, a drugie zażyczyły sobie, że będą oferować darmową dostawę od 20 złotych.

Wiedziałam wcześniej z jakiej kategorii chcę produkty i wiedziałam,że koszt wyjdzie mi w okolicach 20 złotych.

Chciałam zrobić zakupy w jednym sklepie, a nie bawić się w tysiąc przesyłek. 
Naszukałam się odpowiedniego sklepu dla siebie, gdyż w jednej drogerii- ezebra, były produkty, które chcę kupić, ale oprócz jednego, więc niestety zrezygnowałam z zakupy w ezebrze
Cały komplet ustalonych produktów do zakupu znalazłam w Minti Shop.

mintishopskleprecenzjaopiniedrogerionlinemintishop

Minti Shop to znana drogeria internetowa, która jest bogata w asortyment, może nie należy do najtańszych i nie ma tanich perełek jak ezebra, czy kosmetyki z ameryki, ale właśnie po to jest robiony Dzień Darmowej Dostawy,aby skorzystać na takiej promocji i nauczyć się ekonomiczności.

CO KUPIŁAM?

Kupiłam szampon o pojemności 1 litra z firmy Kallos, za 8 złotych. 
Kocham takie duże kosmetyki pielęgnacyjne, które używamy bardzo często. 
Wychodzi to bardzo ekonomicznie, a jak wiadomo, szampon w łazience musi być!

Jest to wielofunkcyjny kosmetyk, który w awaryjnych sytuacjach posłuży Nam jako żel pod prysznic, płyn do mycia pędzli, wanny, oraz można użyć szamponu do prania.
Moim trikiem jest mycie rąk szamponem z prostym, takim surowym składem by oczyścić ręce po farbowaniu włosów. 

szamponkallostanidobryszamponmigdalowyomarcepanowymzapachudowlosowsuchych
Szampon jest migdałowy, jak to nazwał producent. Zapach jest czysto marcepanowy! Aż chce się jeść! 
Przyjemnie myje się nim włosy. Jestem bardzo zadowolona. Dobrze się pieni i myje. Jedyny minus to kształt butelki, a raczej ogromnej butli! 
Gdy zachce się Nam dokładki szamponu w czasie mycia, trzeba uważać, żeby go nie upuścić z mokrych rąk. Dobrym sposobem będzie nalanie sobie porcji szamponu do nakrętki. 


Zielona Glinka Biocosmetics


zielonaglinkadotwarzyktoramatujeorazoczyszaskoretwarzy

Spontaniczny zakup, planowałam kupić róż, ale wolałam jednak skupić się na pielęgnacji twarzy. Bo jeśli zapomnimy o pielęgnacji twarzy i jej odżywianiu to żaden róż Nam nie pomoże. 
Jeszcze jej nie używałam, zrobię osobną recenzję. 
Glinka ma za główne zadanie matowić skórę, i pochłaniać nadmiar sebum.  
Cena 8 złotych.

Kredka do ust Essence, Honey Berry. 

kosmetykiorazkredkadoustessencehoneyberyywchlodnymodcieniu

Obiecałam sobie, że dopóki nie zużyję WSZYSTKICH produktów do ust, nie kupię żadnej kredki, szminki, błyszczyku. 
No ale nie wytrzymałam, szczególnie kiedy cena jest kusząca, bo tylko 5 złotych, a kredki Essence bardzo lubię, to już moja trzecia. 
Honey berry, to piękny chłodny odcień, można rzecz, że to jest fuksja wpadająca w malinę. 
Ogólnie z kolorami szminek jest ciężko, bo wszystko zależy od światła.
Kredkę łatwo rozprowadza się na ustach, niestety nie jest zbyt trwała przy jedzeniu. 
Lepiej już wygląda sprawa, jak przypudrujemy usta pudrem.



A Wy skorzystałyście z Dnia Darmowej Dostawy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 CosmoVjera house of beauty , Blogger